Chokladfestival på Nordiska museet i helgen!


Dela |

Till alla Stockholmare vill jag tipsa om att det i helgen är dags för den årliga Chokladfestivalen på Nordiska museet! Jag var där förra året, vilket var grymt lyckat, men kommer antagligen tyvärr inte ha tid att gå dit i år. Hur som helst är jag övertygad om att det blir en fantastisk tillställning med enorma mängder choklad, och ni måste väl hålla med om att det är en grym idé? Om ni har tid och vägarna förbi så är det absolut ett tips!

Läs mer på Nordiska museets hemsida!


Bilder från förra årets Chokladfestival!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0