Från tävlingsvinsten: Mandel i mjölkchoklad


Dela |

Jag hade ju lovat att jag skulle recensera alla vinster i Påsktävlingen! Har dock inte hunnit med detta men nu kör vi slutspurt så hela långfredagen och påskafton blir en lång recensionsfest, vad tycker ni?

Första jag provade var Lindts Mandel i Mjölkchoklad. Den var riktigt god! Riktigt beroendeframkallande och lätt att sitta och småäta på. Helt klart farlig.




Det blev tomt snabbt...

Glöm inte att tävla! Ni har fortfarande två dagar på er :) Tävlingen är avslutad.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Plötsligt känns inte mina frukostfrallor riktigt lika goda... =P

2010-04-03 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0