Vinn en årsförbrukning av Ballerina Kladdkaka


Dela |


Hos Ballerina.se pågår just nu en tävling där du kan vinna en årsförbrukning av Ballerina Kladdkaka. Det går ut på att du ska ladda upp en bild eller en film där du visar hur du doppar kakan för bästa smak. En vinnare dras varje vecka så man har ganska stor chans! Jag hade definitivt varit med om jag bara inte varit så lat... Tävlingen pågår till den 30 maj.

Jag har inte smakat Ballerina Kladdkaka (skäms!) men jag har hört att den är god. För övrigt funderar jag på hur stor en årsförbrukning är? Ett om dagen = 365 paket? Haha :P Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tycker att den var ganska god om man doppade den, men annars tycker jag att den var ganska tråkig. Visst, krämen var ganska mustig i smaken, men själva kexet smakade inte särskilt mycket... :-P

2010-05-24 @ 17:04:33
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Addikoko

Dom är ganska goda, men inte mycket till kladdkaka...

2010-05-24 @ 18:11:52
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: alias Kvasthilda

Jag dricker inte mjölk och har därför inte doppat kakan så jag kanske inte ska yttra mig men jag tyckte inte den var nåt jämfört med riktig kladdkaka. Då är chokladballerina godare.

2010-05-30 @ 00:09:33
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0