Marianne i Retrodesign


Dela |

Är det någon som inte får sjyssta flashbacks av Marianne? På Taxfreen köptes det alltid storförpackningar, och hos oss brukade det vara de små kulorna, som liksom smälte i munnen så fort så fort. Finns de kvar?
Anyway, Marianne firar nu jubileum genom en sjysst retrodesign av Sanna Annuka, som bland annat designat åt Marimekko (älskar Marimekko! Deras grejer är så himla fina, men lite i dyraste laget för studenten i mig. Då lägger jag hellre pengarna på choklad ;)). Riktigt snyggt är det i alla fall och kommer i butik i oktober då den kommer säljas i en begränsad upplaga under ett par månader.


Kommentarer
Postat av: Matpolisen

Åt dom här om dagen i en upplaga med apelsinsmak. Den var helt ok, men originalet är bäst.

2010-09-05 @ 14:59:08
URL: http://matpolisen.wordpress.com
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-10 @ 11:16:21
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0