Bli chokladambassadör!


Dela |

Marabou Premium söker just nu chokladambassadörer i form av chokladälskare med en särskild passion för mörk choklad. Det är lite oklart vad uppdraget går ut på, men de lockar med en resa till Ecuador i augusti.

Jag hade nog sökt om det inte vore för att jag pga jobb inte kan resa bort i augusti, det låter lite flummigt men jag försöker leva efter mottot you only live once. Här kan du se en kort (och smått intetsägande) film om uppdraget, och ansöka gör du på Marabou Premiums facebook page.


Kommentarer
Postat av: agnes

så himla grym blogg!:D

2011-04-18 @ 12:39:23
URL: http://agnesnelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0