Lindt Creation Chocolate Mousse recension


Dela |

Vi kan väl säga såhär. Marabou Premium vann den här battlen. Först och främst hade jag missat att det var chokladtryffel istället för chokladsås. Inget illa mot tryffeln, men det var inte det bästa valet och jag gillar inte det lite beska (?) i tryffeln. Sedan är det inte mycket mousse alls. Det är väl mest inget spännande eller nytt någonstans. Så. Dessutom hade jag antagligen lite för höga förhoppningar.
Ska väl hålla mig till mina kära Marabou Chokladmousse framöver.
Betyg: 2,5/5


Kommentarer
Postat av: jan johansson

jag gillar din blogg och har läste hela olika typ av choklad..

Du är en verklig bra på "smak"

Jag var så sugen på allt på choklad..

Du skrev verklig bra och bra tipset om olika...

Jag älskar denna blogg.. perfekt för de chokladälskare..

2011-04-06 @ 14:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0