Chokladglögg


Dela |

Första advent idag, kära läsare! Här i Stockholm är det höstväder, men man kan inte få allt. Ljusslingor upp och adventljusstakar är framme. För er som därute som glöggar, kan jag passa på att nämna lite chokladglögg bl a dessa två: en med choklad och chilismak, och en med bara choklad.

Personligen glöggar jag helst inte alls, kanske någon gång bara för att det är jul, men tycker att tanken är god.

Hur firar ni advent därute, blir det någon glögg?

 

 

 

Tänkte bara nämna att jag har börjat lägga i länkar till alla bilder i själva bilderna, d v s klickar ni på bilden så kommer ni till sidan bilden kommer ifrån. Tycker det blir snyggare så. Alla bilder jag "snor" är länkade, förutom de som är våra egna. Så nu vet ni. Glad advent!


Kommentarer
Postat av: TinaO

Självklart dricker jag glögg! Igår tjuvstartade jag med ovan nämnda ChiliChoklad - den är ju så god! - idag blev det en apelsinglögg. :)

2011-11-27 @ 18:10:38
URL: http://tinaottosson.wordpress.com
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Japp, jag älskar glögg, men har aldrig provat en med smak av choklad, så det tipset tackar jag för! Och håller med om att det är snyggare med bilderna som de är nu, bra idé :D

2011-11-27 @ 21:41:48
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0