Delicatoboll med Daim


Dela |



Jag och kollegan fick hem lite chokladbollar med Daim från Delicato häromveckan. Mycket trevligt, tycker vi, såhär i plugg och massa-skola-tider. Kollegan var inte superförtjust i dessa. Jag själv tycker att daim är rätt äckilgt, förutom när den används i kakor och liknande. Då är det superbra.

Så var det även här. Mjuk chokladboll, möjligtvis lite för söt, med stora bitar av daim. Lite beroendeframkallande, så rekommenderas ej att ha massa liggande hemma.


Föredrar nog fortfarande den klassiska delicatobollen, men detta är absolut värt att smaka, speciellt till dem som gillar daim!

Betyg: 3,5/5


Kommentarer
Postat av: Karin - tjofftjoff

Åh, jag älskar Daim! Måste testa den där :D "Daim rocks" var ju supergoda förresten, fast man skulle ju lätt kunna göra såna hemma ;)

2011-11-16 @ 23:03:40
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0