Julchokladpraliner från Åre Chokladfabrik del II


Dela |

Här kommer del två på Åregodiset - glöggtryfflar, Glad vinter och God Jul-tryfflar. Glögg är lite intressant smaksättning kan jag tycka, kan liksom gå åt båda hållen, bra eller dåligt. Isåfall skulle jag hellre prova Irish Cream-tryffeln, som finns i Glad Vinter-struten. Får se om det blir så, eller om jag kan få päronen att köpa lite!

Vilken vill ni smaka?


Glöggtryffel doppad i mörk choklad

Mörk chokladtryffel, samt tryfflar med apelsin, saffran, pepparkaka och vaniljsmak.

Tryfflar med smak av Irish Cream, whisky, hallon och ljus chokladkola

 

alla bilder från Åre Chokladfabrik


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Glöggtryffeln tycker jag låter himla intressant!

2011-11-12 @ 15:05:52
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: camilla

saffran och pepparkaka låter spännande :)

2011-11-12 @ 19:37:28
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Nina

Glad vinter tror jag kan bli en riktig hit!

Får pallra mig till stan och leta... :)

2011-11-13 @ 12:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0