Recension Marabou Winter Caramel


Dela |



Jag och kollegan fick denna choklad i vår goodiebag från chokladprovningen vi var på  hos Marabou Premium. Kollegan är inget fan av kola i choklad, medan jag älskar det, så det skulle bli spännande.

Det är sådan här lite tjockare Marabou-choklad, med crisp i och kolasmak. Jag gillar de här tjocka chokladerna, man brukar inte vara i behov av att äta hela chokladen, den är ganska mäktig.
Tror det är en av de få gångerna vi tyckte ungefär samma sak. Det var okej. Den var god, jag skulle inte tacka nej om jag fick en. Men det är väl inget som hamnar i tentagodis-fack och jag vet inte om jag köper den igen.

Betyg: 3/5

Har ni smakat, vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: camilla

Den låter spännande :D

2011-11-26 @ 14:00:39
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: erica

Älskade den!! Hittills är det min favorit bland den mörka chokladen

2011-11-27 @ 10:08:52
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Den här måste jag nog prova, jag brukar annars inte vara så sugen på mörk choklad... Den här låter dock väldigt god =D

2011-11-27 @ 21:43:08
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Anonym

Åt en ruta precis när jag hade köpt den. Och sen var jag nöjd :P

Blir väl att äta lite då och då tills den är slut, men det är inget jag känner sug efter. Håller med er, helt okej men inget jag köper igen.

2011-12-04 @ 11:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0