Recension: J.D. Gross Chocolate Mousse Dark


Dela |




Var ute och handlade på Lidl med far och passade på att införskaffa denna, då jag hade slut på chokladlagret därhemma. Det är "chokladpinnar" med mörk chokladmousse.

Tyvärr inget världsomvälvande. Helt ok choklad men chokladmoussen är egentligen inte särskilt "moussig", dvs så luftig och lätt som jag gillar det. Men det är bättre än ingenting, gott o tugga på. Kostade cirkus 30 kr om jag inte minns fel.

Annars har ju Lidl flera andra mycket goda chokladkakor som är värda att smaka, och som även är väldigt prisvärda.

Betyg: 3/5




Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Jo, Lidl har mycket bra choklad faktiskt, deras vita choklad är GULD! Perfekt till bak och billig som sjutton ;)

2011-10-05 @ 19:22:53
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: cosmopolitan

Vilka??! Jag är i Portugal nu och längtar efter god choklad. Sånt finns inte har i byn men Lidl finns... ni gav mig hopp! :-) Jag gillar dock inte vit choklad och gillar absolut inte sötsliskig choklad som är typisk här...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0