Recension Chokladbudet.se


Dela |

Här kommer en recension ac Chokladbudet.se som jag använda för att skicka choklad till kollegan i veckan!



Jag har aldrig skickat choklad med bud förut, så har inte direkt något benchmark att jämföra med. Men jag tycker att det här var himla smidigt! Det är bara att surfa in, klicka på "Beställ nu!" och sedan välja en (eller flera) av de 9 olika chokladaskar som erbjuds. För varje chokladask finns en ordentlig beskrivning, inklusive innehåll och allergiinformation.  Man kan även välja att skicka med biobiljetter eller att få chokladen inslagen i ett paket (mot extra kostnad). Beställningar före klockan 15 en vardag skickas samma dag, och då får ofta mottagaren paketet redan nästa dag! Men man kan också välja vilken dag paketet ska levereras på.


Ingen av de askar som erbjuds är någon choklad som jag faktiskt smakat tidigare, även om det är fina och välkända märken, så när jag skulle välja en till kollegan blev det lite i blindo. Ursprungligen ville jag önska mig ett lite större utbud, men nu känner jag snarare att det är en fördel att ha ett mer utvalt sortiment. Hur skulle man någonsin kunna välja någonting bland 50 olika sorter, liksom?

Hur ligger utbudet prismässigt då? Askarna kostar 100-300 kronor, och eftersom det är väldigt fin choklad så känns det inte så farligt. Frakten är på 89 kr dock, så glöm inte med att räkna in den!

Perfekt tjänst om man har en chokladälskande vän eller släkting som bor en bit bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0