Recension: Chokladkräm med browniebitar och hallon på kakbotten


Dela |





Jag kommer inte ihåg det exakta namnet på denna kreation, men det är iallafall chokladkrämsliknande sak med kakbotten längst ner, hallon och browniebitar på toppen.

Kollegan tyckte den var för mäktig, dock tycker jag det ska räknas in att hon var bakis. Dock var den lite svår att orka äta upp, det kan jag hålla med om. Tycker för övrigt om choklad och hallon tillsammans. Däremot var kakbotten lite för mycket, känns inte som om det var nödvändigt. Och browniebitarna var inte de segaste och godaste...

Så det är inget jag äter igen, men det var väl trevligt att smaka...

Betyg: 3/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0