Cloetta Good Mjölkchoklad


Dela |

 

Sådär! Nu har jag provat den andra chokladen jag köpte, Cloetta Goods Mjölkchoklad. Jag gillade ju Cashew & Tranbär väldigt mycket, så jag såg fram emot detta.


Och boy den var god! Nu är det naturligtvis mjölkchoklad, men det är riktigt god mjölkchoklad! Mycket bättre än trams-Marabou, t ex. Det här är sjysst kvalitet på mjölkchoklad och det känns extra bra att den är Rättvisemärkt såklart.


Så ja, den här rekommenderas, och kommer säkerligen köpas igen! Jag är även sugen på att pröva de andra två sorterna, Hasselnöt samt Mintcrisp. Främst Hasselnöten, har inte varit så sugen på mintchoklad på sistone av någon konstig anledning.


Har du prövat någon av Cloetta Goods nya, vad tyckte du?


'


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Jag har provat den med mint och mjölkchoklad och gillade båda jättemycket. Ha en fin dag!

2010-03-30 @ 12:12:40
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag testade cashew tranbär här om dagen och tyckte den var jättegod! dock lite dumt att (jag läste det på baksidan) att det bara var 27 % av ingredienserna som var rättvisemärkta, kändes lite lurigt..

2010-04-01 @ 10:29:08
URL: http://matresan.blogg.se/
Postat av: simi

låter gott, men har inte provat än..har inte sett de i nån butik nära mig :/

Får fortsätta leta vidare ;)

2010-04-02 @ 15:57:14
Postat av: maggan

Jag har testat alla!

Tyckte bäst om den med cashewnötter och tranbär..

Även den med mint var god, de var goda allihop men man får ju sina favoriter..



Min man vann dessa i en matblogg med utlottningar.



Trevlig fortsättning på påsken önskar jag Maggan från Öland.

2010-04-04 @ 16:22:15
URL: http://mittnyalivnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0