Chokladfestival på Nordiska muséet!


Dela |

I helgen är det dags för Nordiska Muséet i Stockholms årliga Chokladfestival! Jag var där för två år sedan (kunde inte gå förra året :() och det var verkligen en hit.

Öppettiderna i år är:
Fredag 15/10 kl. 10-20
Lördag 16/10 kl. 10-19
Söndag 17/10 kl. 10-18

och det kostar 100 kr för alla över 18 och 60 för de under.

Jag är bortrest i helgen men hoppas på att kunna titta förbi på söndag innan de stänger, vore surt att missa i år igen!

Rekommenderar hur som helst alla som har möjlighet att gå, det finns massor med smakprover och man kan lära sig väldigt mycket av de väldigt duktiga utställarna.

Läs mer här.


Kommentarer
Postat av: Addikoko

Åh, önskar ibland att jag bodde i Stockholm:(

2010-09-13 @ 19:04:11
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag tror du ligger en månad före. Det är torsdagen den 16:e september idag. Alltså 16/9. Kanske du har turen att vara tillgänglig den helgen i oktober istället. Och gör dig då inte besväret att åka dit nu på söndag :)

2010-09-16 @ 14:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0