Chokladspa


Dela |

Någon som har vägarna förbi Vansbro närmsta tiden? Själv kommer jag antagligen passera Vansbro på väg till Fjällen i vinter men något längre stopp brukar det inte bli utöver vår stammisresturang. Hur som helst inser jag nu att energi måste läggas på att överala övriga i resesällskapet till ett längre stopp i Vansbro, detta sedan jag hörde talas om deras Chokladspa!

Det finns en mängd olika behandlingar, allt från chokladpeeling för ansiktet till Hot Chocolate dip för händerna och diverse kurbad och massager i choklad. Priserna är enligt min åsikt till och med rimliga, 275 kronor är ju mindre än en vanlig manikyr går på, åtminstone i Stockholm där jag huserar.

Vidare finns det en lägenhet vid namn P.A.U.S. med diverse apparatur så som vattensäng, massagebadkar och fotmassageapparatur som man hyra för ett par timmar eller över natten.

Vansbro nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0