Skönhetsprodukter med choklad?


Dela |

Det finns ju mycket skönhetsprodukter med olika typer av kakaosdoft hit och chokladvariant dit. H&M:s chokladansiktsmasker har jag nämnt förut. Barnängen har duschcreme och två med kakao och olja.

Tror det bästa jag har varit med i skönhetsväg när det gäller skönhet och choklad är nog Sephoras duschprodukter och body-sprayer med kakaodoft. Doftar fantastiskt! Kommer ihåg när jag och kollegan första gången fick tag på dem i Paris, oj vad vi var lyckliga!

Använder ni skönhetsjunk med choklad?

 

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Skulle jag absolut kunna göra om de doftade god choklad och inte hemsk choklad som många gör ;) Har dock ingen produkt hemma just nu som doftar choklad... Eller jo, ett läppglans, men det är jag inte så förtjust i. Men jag har en bodylotion som luktar cheesecake, och den tycker jag mycket om!

2011-12-03 @ 19:41:23
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Ida

Jag brukar ibland använda en ansiktsmask med choklad (från Lush), är både bra och luktar gott. :)

2011-12-04 @ 19:10:11
Postat av: Filip

Kolla länken, där finns härligt doftande bodylotion.

2011-12-04 @ 20:59:10
URL: http://www.chokladpralin.se/spa-halsa.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0