Recension: Marabou Premium French Nougat


Dela |

Ja, det är ju tentatider, och ibland går jag ifrån det som vanligtvis fungerar bäst, och smakar något nytt. Denna har jag ju velat smaka ett tag, i och med att jag är ganska förtjust i fransk nougat.

Chokladen är väldigt tjock, med ett maffigt lager av nougat. Men jag kan ju säga att jag fick ett sockerchock efter en tugga. Oj. Hade faktiskt inte väntat mig det, Premium brukar vara ganska balanserade. Men det här var jättesött, så jag kunde väl inte äta mer än en ruta i taget, och det händer väldigt sällan. I övrigt var det bra tuggmotstånd och så. Bra när man sitter och tänker. Men nej. Jag köper nog inte igen.

Betyg: 2,5/5




Kommentarer
Postat av: Nina

Jag älskar den, jag skulle ge den 4,5/5.

Den ligger i mitt skafferi nästan varje helg.



Har du smakat Dumle Gingerbread? (:

2011-12-18 @ 18:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0