Tillbaka!


Dela |

Jag passar på att återuppliva bloggen, medan jag har tid. Sitter och förbannar mig över en dum tenta jag hade idag, så då kan jag lika gärna göra något vettigt. Kollegan är, såvida jag vet, fortfarande i ide, och själv ska jag försöka att uppdatera i jul, men vi får se.

Hursomhaver. Jag tänkte faktiskt börja med att recensera Marabou French Nougat snart, passade på att prova den nyligen. Dessutom funderar jag på att göra en lista över mina favorit-tenta-choklader när jag pluggar, och tänkte att ni skulle få fylla på med era!

En vecka kvar till jul, gott folk, nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Deniz

Ja! Snälla gör en sån lista :D Tänkte på att jag ville se en sån idag faktiskt

2011-12-19 @ 12:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0