Julklapp!


Dela |

Hej på er! Hoppas alla mår bra såhär efter juldagen :) Uppdateringen här på bloggen har ju minst sagt legat nere på grund av att vi båda haft fullt upp, men jag tänkte försöka sparka igång den med att berätta om en helt fabulous julklapp jag fick i år :) Somliga känner en väl alltså...


Vad gömmer sig i boxen tror ni?

Jodå! Ett set med chokaldkakor från Idilio!

Ska bli himla spännande att prova, har inte smakat deras choklad tidigare. De har dock, såvitt jag kan se, vunnit en hel del priser hos Academy of Chocolate så den lär vara smarrig!

Återkommer med recensioner av alla sorter :D


Kommentarer
Postat av: Erika

Oh my God! Äntligen en blogg för mig! Jag älskar också choklad - vilka härliga recept och fina bilder! Gott nytt år! Här kommer jag att titta in igen!

2011-12-30 @ 08:38:00
URL: http://erikasfunderingar.blogspot.com
Postat av: skicka choklad

Perfekt, efterlängtat med en choklad blogg. Kommer se fram emot detta : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0