Presenttips


Dela |

I en kommentar fick jag en länk till detta inlägg, där bloggerskan gjort egna praliner och jag tänker att det måste ju precis som hon skriver vara den perfekta presenten! Det ska jag nog dra till med nästa gång jag har idétorka.

Jag har aldrig gjort egna chokladpraliner (fy skäms) men hon skriver att det var lätt så det kanske man skulle försöka sig på? Tyvärr är jag varken förtjust i mandelmassa, marsipan eller nougat men det måste väl gå att göra utan?

Langa era bästa pralinmakar-tips och -recept så kanske jag får arslet ur vagnen någon gång!


Kommentarer
Postat av: Konditor

Klart det går att göra praliner utan mandelmassa, marsipan eller nougat. Gör tryffel i dem istället :)

2009-08-09 @ 11:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0