Vinn en årsförbrukning av Lindts Mousse au Chocolat


Dela |

 

I höstas skrev jag ju ett inlägg där jag hyllade Lindts Mousse au Chocolate, och de är fortfarande en av mina favoritchoklader. Så jäkla gott!! (Ursäkta svordomen.)

Nu finns det en tävling hos Lindt där du kan vinna en Årskonsumtion av just Lindt Mousse au Chocolate. Undrar just hur mycket en årsförbrukning är? ;P Står längst ned att vinstvärdet motsvarar ca 2000:- kr. Hur många chokladkakor blir det, strax under 100? Det är mycket choklad...

För att vinna ska du svara på en fråga samt hitta på en ny smak! Jag känner mig helt okreativ och oinspirerad just nu, kan inte någon komma på något bra så att jag kan vinna tävligen? :P


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag förstår det, choklad är sååå gott! :)



Shit, den där Lindt mousse au chocolat är sååå god! :D

2010-03-11 @ 09:49:37
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Älskar choklad! Lindt gör läcker choklad. Har du provat Marabous med mandel och havssalt? Helt underbar.



Sköt om dig och ha en bra dag!



Om du tycker om min blogg får du gärna gå in här:

http://iiddaaar.blogg.se/2010/march/10-finalister.html#comment och rösta på mig i månadens blogg. Jag är nr 10!

2010-03-11 @ 10:27:38
URL: http://karsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0