Max Brenner


Dela |

Sorry för den undermåliga uppdateringen! Jag är en work-o-holic för tillfället, och tyvärr innefattar mitt arbete inte choklad (än).
Jag läste i alla fall hos Ett annat New York om resturangkedjan Max Brenner. Max Brenners koncept är att allt som serveras är gjort av choklad (nåja, allt som är värt att nämnas. Tydligen har de vissa "vanliga" rätter också men folk går endast dit för att äta choklad.) Jag dör! De har dels vanliga efterrätter typ tårtor, brownies, milkshakes, men även lite knasigare rätter som t ex deras berömda chokladpizza. Ni kan själva kolla in menyn här.

Max Brenner finns idag i USA, Australien, Filippinerna, Singapore och Israel.

KOM TILL SVERIGE! Det vore himmelriket för mig.


Kommentarer
Postat av: Julia - life of a cookie monster

Åh jag ska dit om en vecka och gud vilket bra tips aah jag måste dit :DD

2010-07-07 @ 15:23:25
URL: http://cookiesenabled.blogg.se/
Postat av: chokladi

jag tycker om CHOOOOOOOKLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD

2010-07-16 @ 17:16:51
URL: http://jangoma.blogg.se/
Postat av: Christian

Vi var inne på ett av Max Brenners Caféer när vi var i New York. Det mesta var riktigt dyrt (då var iofs dollarn uppe i över 10kr) men det var ändå fullproppat med folk.

2010-07-25 @ 18:57:54
URL: http://www.chokladorama.se
Postat av: Fia

Här är vi 2 stycken som dreglar av bilden,haha.

Postat av: liz

jag var på max brenner i new york i sommras och testa chokladpizzan och chokladfonduen!! jag rekommenderar verkligen fonduen! de kom ut med en liten grill till bordet där man kunde värma marshmallows som man sedan doppade i choklad och peanut butter.. fy fan vad gott det var.

2010-10-10 @ 12:38:04
URL: http://ladylazarus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0