Brownieglass, på riktigt


Dela |

Medan min bloggkollega är ute och svirar på chokladprovningar och tjafs ;) gör jag lite slitjobb här. Kommer ni ihåg inlägget om McDonalds glassen med magnum och s.k. "brownies"? Om ni vill ha äkta mjukglass med riktiga mjuka sega brownies, så ska ni gå till Ben & Jerry's på Gamla Stan. Sist jag var där kunde jag inte bestämma mig, jag var mest sugen på choklad, så jag beställde bara mjukglass med chokladsås och brownies. Fantastiskt gott. Rätt dyrt, jag fick betala runt 50 kr för kalaset, men sjukt värt om ni är i närheten.



Kommentarer
Postat av: julia :>

Åh önskade att vi hade en ben&jerry's-glassbar där jag bor också :(

2010-10-19 @ 18:20:51
URL: http://cookiesenabled.blogg.se/
Postat av: Sofie

oh b&j är såå gott, om du inte provat chocolate fudge brownie så rekommenderas det!!=)

2010-10-20 @ 21:59:55
URL: http://ssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0