Bästa chokladbollen


Dela |

Nu såhär i tentatider blir det viktigt med socker ibland och jag har hittat en av mina favoritchokladbollar på fiket jag brukar plugga på. Det ligger i Gröndal (heter typ något sånt), jättemysigt, och man får chokladboll för 16 kronor. Den är sådär fantastiskt seg chokladig med lite kaffesmak och massa kokos och man blir rätt mätt på en också. Och då ska jag tillägga att jag är en sån som kan äta upp till 30 sushibitar på en gång.

Ber för övrigt ursäkt för min mobilkamera, den är lite värdelös ibland. Men ni fattar ändå tror jag :D

Var äter ni de bästa chokladbollarna???


Kommentarer
Postat av: Addikoko

Hehe, det är dom jag gör själv:9 annars är delicatobollarna både billiga och goda!

2010-10-01 @ 13:44:39
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Felicia

Hemma gjorda tycker jag är godast tror jag. Men har även köpt mke god choklad boll på en vanlig mack :D

2010-10-08 @ 16:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0