Kexchoklad blåbär?


Dela |


Dålig blogguppdatering på sistone, sorry! Nu har jag i alla fall en chokladrelaterad nyhet att komma med: Cloetta lanserar en ny variant av kexchoklad med smak av blåbär!
Oklart vad tanken bakom detta är med Cloetta försöker som jag förstått det få en koppling till blåbärssoppa och skidåkning, exempelvis så testades Kexchoklad blåbär för första gången på Vasaloppet.

Jag provade aldrig Kexchoklad hallon (skäms på mig!) men den fick väl någorlunda positiv respons. Vad tror ni om denna?

Just nu lanseras Kexchoklad Blåbär på Statoilmacker runt om i landet, men den beräknas nå "vanlig" livsmedelshandel vecka 6.


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter myyycket godare än hallonvarianten, fastän jag inte smakade på den ;)

2011-01-24 @ 20:30:19
Postat av: denise

jag provade den idag. den är SUPERGOD!

2011-01-27 @ 13:21:08
URL: http://deniserunnqvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0