Drinkar med Mozart Gold


Dela |

Daniel frågade i kommentarerna om vad man skulle kunna göra med en flaska Mozart Gold (den med mjölkchoklad), så jag kollade upp lite recept!
De här drinkarna kräver tyvärr några ingredienser, men jag tror man kan variera lite som man vill och det blir bra ändå!
- Choco Mint: vodka, Mozart Gold, Mozart White, White Créme de Mente
- Double Choc: 30 ml Mozart White, 30 ml Tanquery10, 25 ml Maraschino Liquer (Boudier), 20 ml grädde (lätt), Mozart Gold
- Herbal Chocolate: 40 ml Mozart Dry, 1 "bar spoon" Tabu Absint Dry, 40 ml Mozart Gold
Alla bilder och recept kommer från Mozart Destillerie


Kommentarer
Postat av: Daniel

Åh, tack :D Sparar detta bland mina favoriter och får ta en tur till sytemet (eller Tyskland ^^) snart!

2011-05-30 @ 11:42:46
URL: http://xmumiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0