Adventskalendrar för vuxna


Dela |

Vi har ju tidigare skrivit om chokladkalendrar, bl a den min kollega har köpt till sig själv från Varlhorna. Personligen älskar jag chokladkalender, det är den officiella "äta choklad varje dag hela månaden ut"-tiden ju!

Mor har köpt en jättefin chokladkalender till mig med stora chokladfigurer, men för er som verkligen vill ha det finaste kan jag rekommendera dessa nedan. ÄLSKAR den från Zotter!

chokladkalender från Beschle. Mycket fin.

Den här från Zotter är min personliga favorit. Kostar cirka 350 kr och de fraktar faktiskt till Europa!

Mörk chokladkalender från Montezuma. Cirka 100 kr är priset.

 

 

Hur ser er chokladkalender ut, och vilken är favoriten av dessa ovan?

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Jag har faktiskt ingen chokladkalender i år, jag äter aldrig upp chokladen i dem ändå, den är ju aldrig god O.o Men jag hade gärna haft en av de här, härligt med lite lyx!

2011-11-30 @ 13:53:49
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0