Chokladbars från Galler


Dela |

Söta bars??

Gallers produkter tillverkas uteslutande av naturliga ingredienser utan tillsatser av konserveringsmedel- eller färgämnen. Företaget startades av Pierre och Jean Galler 1976 och har kommit att bli mycket populära bland Belgisk choklad. Efterhand har man utvecklat mer än 24 olika smaker! De är även hovleverantörer till det Belgiska Kungahuset.

 

Jag fick tillfälle att smaka en bar med hallonfyllning, tror det är den rosa på bilden. På tal om hallon i choklad och så. Denna var kanske mindre lyckad. Den var alldeles för rinnig och sötsliskig. Tråkigt på så fina förpackningar.

 

Kanske att de andra smakerna är något roligare, någon av er därute som smakade???





Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Nej, smakat dem har jag inte gjort, men tjusiga var de helt klart!

2011-10-25 @ 14:19:45
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Linda Mpili

De är inte så bra faktiskt. trist.

2011-10-27 @ 10:08:05
URL: http://metrobloggen.se/lindampili
Postat av: Wesslantjej

Jag älskar Gallers chokladbars! Den med pistagefyllning till exempel, eller den med vit choklad och nörnougat fyllning...! Åa, så goda!:D



Kramar

2011-10-27 @ 18:55:50
URL: http://tjejenochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0