Vinn Tastycards!


Dela |






Nu drar vi igång en tävling i samarbete med Tastycards.se! Tre personer vinner 5 stycken Tastycards var, där ett skickas med en hälsning hem till en vän och de resterande fyra till vinnaren.

Tävlingsregler:
1. Gilla Chokladbloggen på Facebook (till höger)
2. Gå in på Tastycards.se och välj ut din favorit.
3. Berätta i kommentarsfältet vilket recept du valt, och varför du valt just detta!
4. Tre bästa motiveringar vinner 5 Tastycards var.

Sista tid att tävla: 11 september klockan 17:59!

(OBS hade skrivit fel datum förut!)

Lycka till :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Är sista tid att tävla verkligen 4 september? Då är jag för sen =(

2011-09-05 @ 18:30:55
URL: http://daedalsmat.sajto.se
Postat av: Sofie

Princess coconutdream with white chocolate har jag valt. Jag har en kär vän som fyller år i november och hon älskar cocos! Så den här tårtan skulle vara kanon rolig och göra till henne! och sen att den ser så jäkla god och fin ut gör ju inte saken sämre.. :)

2011-09-05 @ 20:31:20
URL: http://ssofiiee.blogg.se/
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Jag är lite intresserad av Apple Mousse with a Chocolate Crispy Biscuit; låter väldigt fräscht och gott, dessutom något jag aldrig provat förut! Kombinationen äpple och choklad låter himmelsk <3



Klart jag gillar dig på facebook, jag hänger ju här jämnt ;)

2011-09-10 @ 15:52:59
URL: http://daedalsmat.sajto.se
Postat av: Karin

Princess Coconut Dream with White Chocolate! För att jag älskar kokoschoklad, gaah! Verkar helt crazy gott :D

2011-09-10 @ 17:12:48
Postat av: Anna

Jag blev sugen på EASIEST APPLE PIE. Der ser så gott ut....

2011-09-10 @ 17:22:13
Postat av: Alexander

Jag valde Chocolate Mascarpone Tart, den ser ju sjukt god ut. Och chokladaktig! Fin bild också!

2011-09-10 @ 18:35:46
Postat av: Bengt

Poppyseed Muffins with Lemon Cream tilltalar mig mest. Dels tycker jag mycket om bakverk med vallmofrön, dessutom tror jag att Lemon Cream tillför en uppfriskande smak till det hela.

2011-09-10 @ 20:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0