Marabou Premium Dark Raspberry


Dela |


Precis som hallontryfflarna påminner den här mig om min älskade barndomsglass Pralin. (R.I.P.) Den här är dock lite sötare, och huruvida det är något positivt eller ej är naturligtvis en smaksak, men jag tycker att det börjar bli i sötaste laget. Sötman gör att man gärna nöjer sig med en bit, vilket jag å ena sidan gillar då det minskar risken för svull, men å andra sidan - om man nöjer sig med en bit har väl knappast chokladen uppfyllt sitt syfte? Haha!

Men, återigen, jag gillar kombon hallon och choklad. Och gör man det så är Marabou Premium Dark Raspberry ett utmärkt köp!

Ca-pris: 20 kr
Inköpsställen: De flesta matbutiker.

Betyg: ♣♣♣♣
Prisvärdhet: ♣♣♣♣


Kommentarer
Postat av: lilalili

Jag kanske har hittat den ultimata julklappen för alla choklad-lovers!!

http://www.jarrold.co.uk/trivial-pursuit-with-chocolate-pieces-pid424.html

Kramis

2008-11-30 @ 20:15:36
URL: http://lilalili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0