Dagens Gaah är Swits


Dela |

Jag har de senaste veckorna ätit astronomiska mängder av en liten godbit av företaget Swits. Den heter något i stil med "Chokladmousse med toffee" eller något (ursäkta mitt undermåliga minne) och kommer i tvåpack. Det är en liten förpackning med först något smuligt chokladigt i botten, sedan en kompakt chokladmousse och så lite chokladsås på toppen och de är underbart himmelskt goda.

Jag har tänkt att blogga om dem en längre tid, men hela tiden glömt bort vad företaget hette. Nu när jag väl kommit ihåg det, försökte jag googla men produkten finns inte med på företagets hemsida. Jag har även försökt googla runt, men inte hittat något. Jag är förvirrad, men övertygad om att jag minns rätt (jag antecknade det nämligen...).

Så, nu får ni bli utan bild, men med en order: inhandla dessa. De brukar finnas i charkdisken i matbutikerna, vid färdigmaten. Jag vet även att det finns andra företag som tillverkar liknande saker (bl a ICAs egna varumärke), dessa är okej men inte lika goda som Swits.


Kommentarer
Postat av: ebba

låter supermums!:P

2009-08-04 @ 12:54:32
URL: http://ebblogg.devote.se
Postat av: Sandra drömkaka

Åh det väldans gott det ,måste letas reda på!

Igår bakade jag choklacupcakes & nu är de slut, de var så goda & är man chokladbesatt så går det ju inte hålla tassarna ifrån ;)

2009-08-05 @ 20:52:13
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0