Julbak & sånt skit


Dela |

Hela hösten har jag haft en bild av hur jag på julaftons morgon skulle glida in hos familjen med hundra sorters hembakat julgodis och alla skulle mm:a, mumsa och förundras över min bakkonst. Men mitt emellan heltidsstudier, två jobb varav ett helttid under december och januari och ett stort webbutvecklingsprojekt har det inte riktigt hunnits med. Att bloggkollegan dragit till Thailand gör väl knappast det hela bättre...
Jag gör därför en fuling och länkar några andra bloggare som varit bättre på det här med julbaket:

Stenvreten gör egna praliner

Kryddburken gör sju sorters julgodis

Kalasgott gör glöggtryfflar


Kommentarer
Postat av: Helena Ljunggren

God fortsättning!

2010-12-27 @ 11:31:13
URL: http://www.helenaljunggren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0