Alla hjärtans dag-tips!


Dela |

Ni har väl inte missat att Lindt Lindor även säljer sina fantastiska chokladkulor i jättefina hjärtförpackningar? Perfekt nu till Alla hjärtans dag! Om jag minns rätt kostar det stora (bilden) kring 70-80 kr, och det lilla 30-40 kr. De finns i den vanliga smaken samt den mörkare. Mumma!




Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken sort som är godast; de vanliga eller de mörka. Har för mig att det även finns en tredje, med någon slags nötter, som säljs i blandförpackningarna?

Vilken sort är er favorit? :)


Kommentarer
Postat av: Jenny.

När jag var i NY klev jag in i himlen. Lindt har en egen lite butik på 5th av. Där fick jag smkade de sjukt godaste chokladen jag någonsin ätit. En Lindor med vit choklad och typ smörkola i, jag dog lite där och då !! =0).

2010-02-12 @ 22:09:01
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0