Vad vill ni läsa om?


Dela |

Här i bloggen blir det ju mest så att jag skriver om konstiga chokladnyheter, recensioner och i viss mån recept. Jag vet att recepten är det som uppskattas mest av de flesta av er läsare och skulle gärna testa fler, men det är tidsbristen som hindrar mig tyvärr.

Något som jag inte skrivit mycket om är choklad-fakta, historia, tillverkning, och så vidare. Det finns en hel värld där ute och om ni är intresserade av detta skulle jag rekommendera min kurs hos Minkurs, Chokladmästaren. Där går vi igenom allt som är värt att veta, för ynka 149:-. Great!


Vi lär oss bland annat hur man bäst ordnar en egen chokladprovning! Yum-yum. :)


Kommentarer
Postat av: eanie

I den mån du själv har intresse för det hade det varit kul att läsa om vad du tycker om rå-choklad. Jag vet inte hur bevandrad du är i raw food, men choklad kan du ju, så det hade varit intressant att läsa vad en med chokladbakgrund tycker om det som kommit/kommer inom raw choklad. (En raw foodares perspektiv på detsamma kan du till viss del hitta hos mig =))



Trevlig helg!



eanie

2010-01-29 @ 17:36:48
URL: http://www.eaniegreenie.wordpress.com
Postat av: exklusivvardag

Säger hej när jag kikar förbi :-)

2010-01-29 @ 22:46:42
URL: http://www.exklusivvardag.se
Postat av: Chokladbloggen

@ Eanie: Det låter absolut som en intressant grej. Jag är inte alls insatt i raw food-världen, men ska nog snoka lite!

2010-01-31 @ 17:29:23
Postat av: Angeta

Jag älksar att läsa om nya (för mig iaf) produkter - pricis som du skriver nu! Däremot ser jag gärna att det blir ännu fler inlägg och kanske ett och annat recept också...

2010-02-05 @ 09:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0