Mat & Dryck - en sajt med stor potential


Dela |


Jag har blivit ombedd att recensera en mat- & dryckessajt med det väldigt passande namnet Mat & Dryck. Det finns ju en hel del mat- och dryckessajter på internet, men få som enligt mig är riktigt bra. För att jag ska tycka att en sådan sajt är riktigt schysst, ska den ha:
  • Schysst, stilren design
  • Inspirerande design, man ska bli hungrig! Snygga bilder och liknande
  • Mängder av recept, särskilt med choklad :P
  • Intressanta artiklar
  • Gärna tema-sidor med passande recept och så vidare.
  • Medlemsfunktioner, forum? - inte nödvändigt men kan vara kul.
Mat & Dryck uppfyller de flesta av kraven - det är en snygg, lättnavigerad och schysst mat- och dryckessida med väldigt stor potential - det enda som behövs är mer choklad! (Såklart, alltid mer choklad... :P) Jag hittade dock ett par spännande recept, vad sägs t ex om Cheesecake med vit choklad eller Jordgubbe- och marängswiss (med mörk choklad givetvis...) (Vem gillar bananer i marängswiss anyway...??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0