Anthon Berg Raspberry & Blackberry Fairtrade


Dela |





För det första: jag är förvirrad. Tydligen finns det en fairtrade choklad och en vanlig Anthon Berg-choklad med samma smak. Jag åt den som var fairtrade. Hittade dock ingen bild på den.

Nu till chokladen. Jag har flyt med choklad nu. Denna mörka choklad med 72 % kakaohalt är god. Lite tjockare chokladkaka, med smak av hallon. Känner inte särskilt mycket av björnbärssmaken. Mäktig och väldigt mättande choklad, jag känner mig färdig efter två rutor. Passar dem som uppskattade Lindt Raspberry Intense. Den här smakar ungefär samma sak fast chokladen är mycket godare.


Betyg: 3/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0