Ballerina Kladdkaka Vanilj


Dela |



bild: http://www.goteborgskex.se/

Var lite trött idag så jag gick in på affären på vägen hem och letade efter något gott. Hittade inget gott, så jag passade på att prova den nya Ballerina Kladdkaka med vanilj. Enligt Göteborgs Kex är skillnaden att denna gång så har man gjort kaka på svart kakao och fyllt med vaniljfyllning.

Det första som slår mig är att jag inte känner någon smak av choklad. Alls. Ingen kladdkaka här inte. Man kan nog inte ens säga att det liknar oreos, det gör det inte. Jag försöker frenetiskt doppa kakan för det ska ge bästa smak tydligen, men icke.

Och efter några kakor känner jag även av någon konstig bismak. Kan inte sätta fingret på vad det är.


Nä, det här var nog inte det bästa. Jag är nästan besviken faktiskt. Har inte ens ätit halva paketet, men jag vill nog inte ha mer.

Betyg: 1/5


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kladdkaka är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 @ 19:47:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har också smakat dem och blev grymt besviken, de smakar liksom inget särskillt alls...varken vanilj eller choklad. Den med choklad är godare i så fall men jag tycker den har en viss bismak efter några kakor den också tyvärr. (fast det kanske är bra så man inte slår i sig för många ;P )



Tack för senast förresten.

2010-10-23 @ 11:28:05
URL: http://mosterbakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0