Marabou Premium Dark Sesame


Dela |


bild: kraftfoodsnordic.com



Jag fick en liten stund över och gick in på T-jarlen igår. Även känd som affären med sjukt trevliga chokladerbjudanden. Därifrån fick jag med mig Marabou Premium med sesamfrön för 5 kr (!) och Anton Berg chokladkaka med hallon och björnbärssmak. Funderade först på att köpa upp mig så jag klarade vintern men jag lät bli. Hade inte vart så dumt dock.


Iallafall. Denna choklad var faktiskt över mina förväntningar. Jag var lite skeptisk till sesamfrön, men det hela var väldigt gott. Chokladen smakar helt fantastiskt med en bismak av kaffe som jag älskar. Riktigt god mörk choklad. Sesamfröna ger krispighet, men smakar inte särskilt mycket, vilket är jättebra, då man vill njuta av chokladen.

Skall absolut inhandlas inför nästa tenta!


Betyg: 3,5/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0