Update, vi har inte gått under.


Dela |

Chokladbloggen ber om ursäkt för den lama uppdateringen. Men det skall bli ändring på detta! Vi ämnar att smaka oss igenom den nya Geisha-chokladen (innan min kära bloggkollega äter upp den ;)), i helgen är det Chokladfestival (!), och vi har höga förhoppningar inför denna! Så det blir massa uppdatering framöver.

Jag ämnar även att införskaffa mig den här snarast - en mörk choklad med chokladsås och mousse. MUMS.


Jag vill även å chokladbloggens vägar tacka Addikoko för vår nominering och den snälla beskrivningen. Vi gör vårt bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0