Chokladbloggen presenterar Bloggkollega!


Dela |

Vi är numera två som bloggar här på Chokladbloggen - dubbelt så bra! Vårt nyaste tillskott känner ni som anonym vän samt gästbloggaren.

Vi håller som bäst på att fundera på hur detta ska fungera rent praktiskt (det var därför jag var sugen på ny domän med Wordpress etc), men redan nu är det säkert att dubbelt så många bloggare = dubbelt så många inlägg (minst) = dubbelt så kul!

Här kommer en kort presentation av bloggkollega i form av en intervju:

1. Hur mycket choklad äter du varje dag?

Andra skulle nog tycka det är sjukt mycket. Men jag tycker ändå det är lite för lite. Hihi.


2. Vilken är din favoritchoklad?

Belgisk choklad är mycket trevligt. Jag föredrar egentligen chokladbakelser och kakor. Gärna någon form av kladdig chokladtårtesak med chokladsås och så.


3. Varför tycker du att choklad är gott?

Frågan är snarare varför någon INTE skulle tycka att choklad är gott???


4. Hur ska en bra choklad vara?

Den ska ej vara för söt, inte för konstiga smaker (typ havsgurka eller något), inte heller några bismaker. Det ska smaka choklad.


5. Vilken är chokladhöjdpunkten i ditt liv?

Oj. Jag fick för många många år sedan smaka italienska lyxchokladpraliner av min dåvarande pianolärare. Har fortfarande inte hittat dess like. Svår fråga. Man kan nog säga att jag fortfarande väntar på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0