Cloettas "The Wedding Chocolate"


Dela |





Min mor hittade brudparets överblivna bröllopschoklad till reapris så hon köpte upp oss på massa lådor. Och praliner är ju gott.

Man kan säga att de tog Aladdin, målade om lådan och tog bort de bästa pralinerna. I 300-gram boxen finns 7 smaker, bl a gräddnougat och mintchoklad. Smakar okej, inget mer, jag är nästan besviken egentligen, det fanns inga spännande smaker, bara tråkiga gamla gräddpraliner.

Nä, prinsessa och sådant i all ära, men god choklad kan de inte mycket om.

Betyg: 2/5


Kommentarer
Postat av: Addikoko

Köpte den också med min mamma, i somras:D ganska god även fast jag inte är så förtjust i hela kronprinsessbröllopstjafset...

2010-10-01 @ 17:01:55
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0