Göteborgs Choklad & Delikatessfestival


Dela |



För er som liksom oss inte hamnar i Askersund i september, kanske ni vill ta er till Göteborg runt den 21-23 oktober. Årets Choklad & Delikatessfestival firar sitt 5-års jubileum och äger rum på Göteborgs Stadsmuseum, där det kommer vara allt från chokladprovningar till föreläsningar och utställningar m.m.

Bland utställare såg jag massa spännande namn såsom Lejonet & Björnen, Berzelii Choklad, Malmö Chokladfabrik med flera.

Kan även nämna att man kan gå på massa chokladprovningar till väldigt reducerade priser (från 30 kr!), och biljetterna köper man på plats.



Så ni göteborgare som är sugna på choklad den helgen, hoppas ni får det kul! Och berätta sedan vad ni tyckte!


Källa: båda bilderna från Chokladkalaset (pressbilder)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Vad jag vill dit! Chokladprovning och allt! Ska definitivt pricka in det i kalendern ;)

2011-08-25 @ 21:20:28
URL: http://daedalsmat.sajto.se
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Den måste jag gå på

2011-08-25 @ 21:27:38
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0