Recension: Marabou Daim Rocks


Dela |




Ja. Det smakar som chokladcrisp med daim i. Jag tyckte det var ganska gott faktiskt. Är väl mest så att jag gillar egentligen inte att äta daim bara sådär utan föredrar det som tillbehör eller ingrediens i t ex kladdkakor och liknande. Om man bara äter chokladen, tycker jag det tenderar att bli för sött. Vilket är det enda riktigt negativa i detta godis. Jag tog en bit och fick nästan sockerchock.

Jag tror att de som älskar daim även kommer att älska dessa. Själv väljer jag nog något annat nästa gång.

Betyg: 3/5









Kommentarer
Postat av: tjofftjoff

Åh de där måste jag prova, har hört att de ska vara goda :) Men såna kan man ju lätt göra hemma också ;P

2011-08-23 @ 00:12:13
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0