Chokladbloggen i Riga: våffeltårta.


Dela |

Det här är speciellt. Jag vet att även min kollega tycker att denna våffeltårta är något extra. Jag brukar köpa några lådor eller be mor göra det när hon är där. Vi pratar alltså våffeltårta, med ganska mörk choklad, och våffelkex emellan. Jag älskar den. Det värsta är att den är som tårta, vilket innebär, att det lätt blir för många bitar.

Det har hänt att man ätit upp en sådan tårta själv.
bild
Mycket bra grejer, det här. Om ni någonsin får tillfälle, så smaka, ni kommer inte ångra er!


Kommentarer
Postat av: helena ljunggren

Sån där har jag aldrig sett, men jag känner att jag väldigt gärna skulle vilja :D

2011-02-28 @ 20:01:49
URL: http://www.helenaljunggren.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0