Oboy med Daim Ltd Edition


Dela |

bild här
Halva chokladbloggen vart väldigt glad igår morse, när den öppnade skafferiet, och såg att modern hade inhandlat den nya Oboy med daimsmak. Ty det är tentatider, är det välbehövt med socker och choklad.
Dricker vanligtvis inte Oboy, då jag anser att den är för söt, men denna smakade nästan lite kola, och det är ju gott.
Oboy Daim ltd edition är en Oboy blandad med Daim-bitar, men jag känner nog mest en caramelsmak, och blandar man det med varmt vatten istället för mjölk, blir det inte lika sött. Passar för övrigt  väldigt bra nu när det är cirka
-20 grader ute. Och i rummet känns det som.
Dessutom ska jag nu i efterhand säga att det känns som om det är så mycket socker i att jag blev hög efter två koppar.
Någon annan som har provat?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller med om att den är för söt, och irriterar mig lite på "daimbitarna".. känns mer som att det är nöt bitar, uuh. Inte gilla, men jag brukar sila bort dem, haha..;)

2011-02-15 @ 18:43:07
URL: http://ssofiiee.blogg.se/
Postat av: Katarina Lindborg

Jag tyckte den där oboyen var godare i glass än att dricka :)

2011-02-15 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0