Häägen Dazs Chocolate Pralines & Caramel


Dela |

Oj oj oj. Det var bra länge sen jag skrev om Häägen Dazs Chocolate Pralines & Caramel men nu har jag i alla fall börjat äta av den.
Den är SÅ god. Den är många gånger godare än jag väntat mig. Chokladglassen är otroligt krämig och mjuk. Jag gillar inte kola men i glassen bidrar kolan till en sötsyrlig kontrast, och pecannötterna sedan? Herregud! Med sin lilla sälta formeras smakkontraster som gör att det vattnas i munnen på mig bara vid tanken.
Nej, alltså. Måste sätta i mig det lilla som återstår SNARAST.


Kommentarer
Postat av: raz

hei kan dere kontakt oss vi er kunde hus dere vi har bistilt is men vi fikikke is 96655660 takk

2012-09-04 @ 15:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0