Årechoklad


Dela |

 

I Åre köpte jag två strutar Årechoklad i hopp om att det skulle vara billigare än i Stockholm (det visade sig dock i efterhand om att prisskillnaden, om det ens är någon, är marginell), 2 för 100 kr. Köpte smakerna Mörk tryffel och Glad Vår som är en blandning av några olika. Fick sedan en släng av generositet och gav bort strutarna till mina föräldrar men hoppas ändå på att kunna snylta ett smakprov nästa gång jag är på besök, eftersom ryktet säger att de är gudomligt goda...

 

I Åre Chokladfabriks webbshop kan man köpa godingarna för 59 kr/strut.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Getmesetryffeln är värd att dö för. Oväntad storfavorit. Irishcream och hasselnötsnougaten är två söta godingar som delar andraplatsen. Försök att roffa åt dig någon utav dessa smakerna vettja!

2011-03-20 @ 18:23:39
Postat av: camilla

Jag har smakat citrontryffel och den är supergod :D

2011-03-20 @ 20:38:13
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Karin

Nämen oj! Här i Gävle har jag för mig att de kostar 25 kr styck! De är ju så ljuuuuuvlig goda!

2011-03-24 @ 14:16:18
URL: http://mysigkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0