Dementi rörande favoritchokladgodis


Dela |

Tydligen heter det dementi och inte dementering eller dementation som jag ursprungligen trodde. Hur som helst, det här inlägget är till för att dementera uppgifterna min kollega gav i detta inlägg om favoritchokladgodis, hehe. Jag avskyr chokladferrarri med kola inuti eftersom jag inte gillar kola.

Tänkte däremot berätta om mina favoritchokladgodisar. Jag gillar egentligen inte något lösviktsgodis alls. Men om jag måste välja något är det mintpralinerna, de där som ser ut som chokladtoffee där man alltid råkar ta fel, men de verkar ha utgått? Sedan gillar jag Cinco Cookie. Namnam!

I övrigt är jag svag för Marabou Mjölkchoklad - vanliga, schweizernöt, apelsinkrokant och digestive.

Cheers darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0