Marabou Sensation Caramelized Almonds Sea Salt


Dela |

bild
Mina praktikdagar är sjukt långa och mitt sockerberoende klarar inte av det här, så jag bestämde mig för att mitt i allt smaka på en av Marabou Sensations som mor hade köpt hem.
Det första jag märker är hur stora mandelbitarna är, det andra är att mjölkchokladen är ovanligt god. Jag känner knappt någon saltsmak, möjligtvis litegrann, men inget som förstör helhetsintrycket. Intressant kombination, som på det stora hela blev väldigt lyckad!
Skulle säga att det är som Marabou Schweizernöt, fast lyxigare och godare.
Betyg: 3,5/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Kontakt: chokladbloggen [at] hotmail.com



bloglovin

Skriv på uppropet: Återinför Magnum Double Chocolate

Bloggtoppen.se

Mat och Dryck

Reggad på Commo.se

counters for myspace


RSS 2.0